Sunday, October 28, 2012


Hi guys. It's almost the end of October now and November is coming. Didn't believe time is so fast. Got my 2days off from school 'cause Idul Adha celebration day, yey thanks god at last got my day off. Yep, but this is Sunday folks, tomorrow is Monday again ;'( back to school and back to the activities again. Argh just can't believe this weekend passed so fast. And these are some photos that taken last month at Enu when my sister back to Palu. Enjoyed.

October 27th was my granny birthday! My family made a party to celebrate her birthday, and she is 82th now! here are some photo from the party.

there are 12 other family member but they can't make it to come :(
And here is my Nephew with his Gangnam style! And he show his gangnam style at the stage too! hahaha
nephew and nieces with their oppa gangnam style! hehehehe

Don't forget to open the video of my nephew and niece gangnam style here ;) you gotta laugh for sure! hihih :p Okay guys, see you on my next post! <3

" peu-go apeujiman pabo katjiman go-od bye Tashi neol mot bonda haedo Nae meorisso-geun eonjecheum neoreul ji-ul-kka i will let you go my baby can’t forget Keurigo eonjenka neoye giyeok so-ge-neun Naran sarameun teo isang sal-ji anhket-ji ji-uget-ji You're the Only One."
It hurts and hurts and it’s foolish but good bye Though I may never see you again you're the only one When will my head erase you? I will let you go My baby can't forget And someday in your memories I won't live in it, you will erase me You're the Only One."
BoA - Only One 

Sunday, October 21, 2012

Things are gonna get better

"Everybody's got someone they've lost And they can't believe they're really gone But you gotta live on Cause i know it's hard to have the strength And sometimes all you feel is pain But i know things are gonna get better And i know life is gonna get better Standing here together Yeah, we're gonna be fine.-Things are gonna get better by David Archuleta"

Yeah, things mess up nowadays. I don't know what should i do now. Believing is the only way to get through everything now. Patient and just be grown up. I know everything happen cause a reason. And this was just some quick photoshoot that i took a couple weeks ago with my sister at her home. Top, bag, and shoes are hers and make up by her too! hihihi. Thankyou sissy! <3 and again, sorry for take a long time to post again, so much things that i must do now. From the activities, assignment, exams, etc :( but i promise to always post here, and actually so much photos that i want to share but don't find any perfect time to post but i promise to post to ya asap! and these are some photos that i took at Talise beach around Palu city corner with my friends last Monday. Went there cause some school project. And see you around guys! LOL (Lots Of Love) xx

friends of mine in my group. Wearing school uniform cause we went there during school time, art lesson time. hihihi

and finally, me (:

Thursday, October 11, 2012

Good Time

sorry for the late late post, got a lot activities now :( and high school is sooooooo tired but fun!!! Actually, got a lot of photos to post, just didn't find the right time to post :( really sorry about it guys, and try my best to keep posting! xx

The Amazing Louis Vuitton Store

this one taken in front of the Marina Bay Mall. And by the way, wanna know what is this? This is a combination between Water and Lights! Oh how Wonderful! <3 and if you will going to singapore or alr there, must see this show! <3
sorry for really unfocus pic :(

sorry for really unfocus pic :(

*these 2 pictures above was taken with my blackeberry, sorry for the bad quality :(*

As you see, this post is about my trip at Singapore last holiday, sorry for the late post :( It's about my day 5 and 6 trip photos. Left the Festive hotel at day 5 and moved to Marina Bay Sands hotel. Marina Bay hotel was so amazing!! Went to Takashimaya Mall, Marina Bay Mall, swimming at the MBS and the Lights tree in front of Marina Bay (forget the name :( sorry ). For day 6, went to Marina Bay Mall, Doom, and watching the wonderful waterfall at the night. And went back to Indonesia at the 7th day. Such an amazing trip, fun trip, and really tiring but fun trip! hihihi. Okay guys, its all about my holiday last August. Summer was just so fastttttttttttt, didn't wanna end :(. Wish i could have a fun trip next time again! <3 and see you on my next post! post it as soon as possible! <3 xx


Ps: got 719photos on my camera + 89photos on my blackberry for this only Singapore trip. HAHAHAHA really addicted to take a picture and i am a narcissistic!! XD